24 Ağustos 2012 Cuma

ilk mim`im

merhaba arkadaslar nasilsiniz ben kendimi toparlayip iyi olma cabasindayim sevgili deeptone (eski ani) ile mimlemisti beni biraz gec oldu deep n`olur bagisla beni ben yasli ve aciz bir bayanim ki:)
Sessiz ice kapanik bir cocukluk gecirdim.Benden 3 yas kucuk kardesim dunyaya gelince sulu gozlu birsey olmustum birde kiskancligim cabasi hirsimdan ayak tirnaklarina kadar kemiren bir tahta kurusu gibiydim
6 yasinda ilkokula basladim sinifin en bucuru en sevimlisiydim ogretmenim ayri bir ilgi gosterirdi bana daha sonra bu ilgi beni simartmis olmali ki ders sirasinda ogretmenimi kizdirdim ama ne yaptigimi hatirlamiyorum hatirladigim tek sey belime kadar uzun saclarimi sandalyesine baglamis olmasi



21 yorum:

  1. canım benim iyi olma çabana sevindim...
    hayat devam ediyor...
    tabiki asla unutulmaz...
    hiç kimse gidenin yerini dolduramaz...
    ama yaşamaya devam etmek zorundayız...
    Cenabı Allah öbür dünyada bizi sevdiklerimizle buluşturur inşallah...
    amin...

    mimindeki ilk olkul hikayen ilginçmiş...
    benimde ilk okul hikayelerim çoktur...
    neyse tatlım öpüyorum seni....
    şahsen tanımasamda hep yanındayım...

    YanıtlaSil
  2. sirinem
    cok haklisin yasam devam ediyor uykum geliyor uyuyorum karnim acikiyor yemek yiyiyorum hersey ayni ama eksigiz iste giden geri gelmiyor iste gercek bu
    Cok samimi ve ictensin cok tesekkur ediyorum canim
    Yanimda olman beni mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  3. çok tatlısın :)..Geçer ..Zamanla daha çok toparlanırısn..Hadi biraz kafanı dağıt..Mimler iyidir..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz sayfa
      tesekkur ederim:-)
      Acim hafifliycek belki zamanla
      Blog ve sizler iyi geliyosunuz bana

      Sil
  4. BİLİYORUM ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR BABAMA BİR ŞEY OLURMU DÜŞÜNCESİ İLE BENİM BURNUMUN DİREĞİ SIZLARKEN SENİN İÇİNİN KAVRULDUĞUNUDA BİLİYORUM.

    ÜZÜLMEKLE HİÇ BİR ŞEY YAPAMAYIZ ONA YARDIMDA EDEMEYİZ TEK YAPABİLECEĞİMİZ ŞEY ARKASINDAN OKUMAK ONU RAHAT ETTİRMEK,

    BEN KENDİ ADIMA YARIN BABACIĞIN İÇİN YASİN OKUYACAĞIM.

    SENDE DEVAMLI OKU TATLIM.
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyah gul
      Ablacim elden bisey gelmiyor evet sadece dua dua...
      Senden Allah razi olsun
      ALlaha emenat..
      Sevgiler...

      Sil
  5. ben geldim şirinler 2 leşti cevaplar güzel.
    üzülme canım sen metanetlisin her şeyin üstesinden gelirsin.
    banada beklerim.

    YanıtlaSil
  6. şirin.
    :)
    okudum gelicem kiiii.
    :)
    unutur muyum seniii.
    pışşk.
    :)

    YanıtlaSil
  7. iyi olman için zaman lazım derler.
    sanırım en az bir yıl gerekirmiş biraz düzelmen için.
    piki bütün yaşlı ve aciz bayanlar senin gibi şirin ve iyi olsun o zaman bana ne.
    :)
    öğretmenin pek gaddarmış ama.
    :)
    hihi ben de sessiz ve içine kapanıktım.
    ama hiç değişmedim hala öyleyim.
    :)
    kardeş kıskanmayı da biliyorum maalesef.
    :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin duygu
      çok mutlu oldum ki ben
      hemen geliyorum sana
      ;)

      Sil
  9. geldim , blogunun içtenliğine bayıldım :) zor zamanların geçmesini temenni ediyorum herkes için kendim içinde hayat bir şekilde devam ediyor acı tatlı şu aralar ben zaman donmuş gibi hissetsemde geçiyor :) izlemedeyim canım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hogeldin seguin
      sevindim ki geldiğine
      teşekkür ederim

      Sil
  10. ben normalde bana da beklerim diyen kimseye gitmem gıcıklığına :) ama senden sevgi kelebeği kokusu geliyor adın çok hoş görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin:-)
      Cok mutlu oldumkii ben
      hep gel boyle buralara:-) gorusuruz madem
      :-)

      Sil
  11. o kadar yaramazdım ki, benide sırama bağlamıştı öğretmen, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin ugur
      Sevindim geldigine ki
      :-) sende mi biritus kikiii
      :-)

      Sil
  12. ne güzeeeel el yazın şirinleşmiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa deep mutlu oldum geldin demek
      :-) guzel olmus dimi ama
      bisiler yapiom iste napiim deep
      sen iyimisin peki?

      Sil