29 Ağustos 2012 Çarşamba

çizgili kağıtlarım

Ne zaman çizgisiz bir kağıda bir şeyler yazmaya çalışsam cümlelerim birbiri ardına bir yokuşa tırmanır gibi
O yüzden hep çizgili kağıt ararım yazmaya başlamak için
Tıpkı sen gülerken yüzünde beliren çizgilerin gibi
Nenden bakıyorsun diye soruyorsun ya bana
O sert bakışının altında sevimli bir çocuk sureti arıyorum
Biliyormusun ben seni başlangıcı olupta sonunu getiremediğim şiirlerimin yazılı olduğu
Ve buruşturup atmaya kıyamadığım kağıtlarıma benzetiyorum




Gördüğünüz bu şiir gibi şeyi sanırım 3-4 yıl önce yazmıştım.Şiir yazmak kim ben kim de işte karalamışım bişeyler yinede sizlerle paylaşmak istedim.dostluklar paylaştıkca güzeldir dimi ama
=)
hadii yüzünüzden gülümseme eksik kalmasın
sevgiyle kalın..
=)
görüşürüz.=)


14 yorum:

  1. çok çok güzel olmuş , seninde gülümsemen hiiç eksik olmasın ben içtenlikle amin diyorum !!

    YanıtlaSil
  2. canım benim yeni tasarımın hayırlı olsun...
    çok güzel olmuş...

    bu arada şiirinde güzeldi...
    tıpkı senin gibi...
    öptüm kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım güzel olmuş mu kurcalarken oldu işte bişiycikler
      =)
      Ayy sanki utandım
      kucak dolusu öpücler...

      Sil
  3. canım kalemine duygularına sağlık ne güzel şeyler karalamışsın böyle ..çok ama çok beğendim..
    bende seni sevgiyle öpüyorum canım..Hep sevgiyle ve yüzünde gülümsemeyle kal..
    Bu arada blog tasarımının yeni halinide güle güle kullan canım pembe yeşil çok hoş olmuş ..

    YanıtlaSil
  4. Sevilcim eski bir karalama işte..
    begendiğine sevindim ama
    =)
    rengarenk olmayı seviyorum ben









    YanıtlaSil
  5. ŞAHSEN BEN ÇOK BEĞENDİM TATLIM GAYET GÜZEL OLMUŞ.KALEMİNE SAĞLIK.BENCE SEN YAZMAYA DEVAM ET TATLIM

    YanıtlaSil
  6. seyyah gül

    =)
    teşekkür ederim
    belki yine çizgili kağıda karalarım bişiyler
    =)

    YanıtlaSil
  7. Çokkkk güzel.
    Kalemine, yüreğine sağlık.
    Umarım birgün bunları kitaplarından okuruz.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldin heyyfi
    çok mutlu oldum
    beğendiğine sevindim
    =)
    kitap mı?
    yok yok ben beceremem öle zor işleri ki
    =)

    YanıtlaSil
  9. ben çok beğendim, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim çok mutlu oldum
    =)

    YanıtlaSil
  11. hah haaaa boş kağıda yazınca benim de yukarıya doğru gider.
    :)

    çok güzel şiirin çünkü çok içten de ondan.
    içtenlik öle önemli ki.
    o zaman hissediyor insan okuyuncaa.
    :)

    tebisi gülmelisiiiin her zaman.
    :)

    YanıtlaSil
  12. şirinler aşkına süpersin yüreğine sağlık kocaman sevgiler:))•♪•*♥gülümse♥*•♪•

    YanıtlaSil