4 Ağustos 2012 Cumartesi

Babam Benim

Babam,babacığım 15 gündür uyuyorsun seni böyle görmek üzüyor beni uyan ses ver sesime Allah aşkına öyle bezginim,öyle küskünüm ki herşeye değeri yok şimdi hiçbir şeyin bende senden başka altına ,inciye bürünsem ne fayda babam sen böyleyken değersizim  fakir,mahcup ve öylece sessizim.Otuz yıl önce dünya`ya gözümü açtığımda tanıdığım ilk erkeksin sen benim söylesene baba annemim kaç busesi dindirir sensizliği..Çokmu yorgun bedenin baba şimdi uyu ama ebediyete uyuma henüz çok erken baba dualarımda seni geri istiyorum bizlerin rabbi olan Allah` tan.. inanıyorum dularıma icabet edecektir merhameti çok büyük olan Allah`ım.Sabırla uyanmanı bekliyoruz baba yanındayız dualarla n`olur bizi yarım bırakma bu bayramda...                                               


                                                                          

15 yorum:

  1. hayırdır çok geçmişolsun inş geçer babama çok düşkün biri olaraktan beni çok aşırı duygulandırdı yazdıkların rabbim acil şifalar versin inş onu sizlere bağışlasın...

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun babacım beyin kanaması sebebiyle yoğun bakımda Allah onların eksikliğini yaşatmasın inşaalah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inş baban dualarımda canm çok iyi olur inş...

      Sil
    2. Ayy canım çok teşekkürler çok mutlu ettin beni Allah senden razı olsun inşaallh

      Sil
  3. aaa sabah sabah içimi yaktın ya.. allah ayrdımcınız olsunnn rabbimm bu güzell günlerde şifasını verir inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Amin inşaAllah canım..
    Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  5. ufff hay allah. şimdi gördüm.
    hadiiii çabuk iyileşsin baban.

    YanıtlaSil
  6. Rabbim acil şifalar versin canımya. Rabbim size bağışlasın..

    YanıtlaSil
  7. inşallah çabucak iyileşir baban Allah ım acil şifalar versin..

    YanıtlaSil
  8. canım çok çok geçmiş olsun..eşimin enişteside 2 ay önce ebyin kanaması gecirip yogun bakıma yattı 1 ay sonra ıyılestı canım..Rabbim acil şifalar versin babacığına..Tez zamanda iyileşşsin inşallah..

    YanıtlaSil
  9. Babm gitti dediğinde bu post yazını gördüm..:/Sabırlar diliyorum..sonucu yine de bildirirsen sevinirim canım:/
    Dualarım babacın için:/

    YanıtlaSil