17 Ağustos 2012 Cuma

Ates dustugu yeri yakar

Öyle aci ki bu öyle böyle değil
düsünce dizlerimde acilan ne yaranin acisina ne de yasanmis ask acilarina benziyor bu aci...
Kor düstüğü an yakti parçaladi icimi...
Ne akittigim gözyasim ne de ictigim soguk su söndürebildi icimdeki yangını
Varıigıma sebebim olani kaybettim ben
Babama yakismadı hiç ölüm  babam korkardi ki ölümden
Ruhumla birlikte gömdüm babami ben uyuyan,uyanan,konusan,yazan sadece bedenim.Babamla beraber öldüm ben.
Eksildim yarim kaldim ki  hasreti cok sürmez cürütür gecer ki bu gücsüz bedeni bir otuz sene daha yasarmiyim ki ben yasasam gecer mi haftalar, seneler?
6 gün oldu dönmedi daha giden geri gelmiyor ki bir daha
Kavusurmuyum babama bu beden topraga konulunca...

41 yorum:

  1. yoktun ya babanın yanındasındır hastanede diye düşünüyordum.

    başın sağolsun. haklısın. hayatın en acımasız durumu bu.

    YanıtlaSil
  2. canım başınsağolsun...
    Allah rahmet eylesin...
    Mekanı cennet olsun...
    Allah kalanlara uzun ömür versin...
    söylecek söz bulamıyorum...
    yazını okurken çok duygulandım...
    Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  3. Başın sağolsun.
    Allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil
  4. yeniden sabır diliyorum canım..

    YanıtlaSil
  5. inankı en az senın kadar üzüldüm.gözlerime gelen yaşları tutamadım.başın sagolsun arkadaşım.Allah sana sabırlar versin.Allah mekanın cennet etsin...ALLAH RAHMET EYLESİN.

    YanıtlaSil
  6. Allah sabır versin, anlıyorum demek imkansız, allah sabrını versin, babacığına rahmet etsin..

    YanıtlaSil
  7. Çok üzüldüm..Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  8. Basin sagolsun canim. Oyle bi geciyor ki zaman bende abimden sonra daha yasayamam diyordum ama herseyide yaoiyosun guluyosun yiyosun ben hic bisey yapamam derken..gecer acin azalmaz ama eskir malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler bedia..
      Sanirim cok haklisin rabbim sabrini veriyor.
      Hayat devam ediyor

      Sil
    2. İÇİM YANDI BLOĞUNA İLK DEFA GELİPTE BU YAZIYI GÖRMEK OKURKEN BABAM GELDİ GÖZLERİMİN ÖNÜNE ÇOK BÜYÜK BİR ACI ALLAH RAHMET EYLESİN GERİDE KALANLARA SABIR VERSİN:(

      Sil
  9. Allah sabır versin sizlere babanada rahmet eylesin.
    Bir düşün onu seven ve ondan önce göçenlerde onun gelişiyle mutlu olmuşlardır.Belki anne babası bbekliyordu onu orada?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Allah razi olsun...
      olum hepimiz icin evet ama babacim erken gitti anne bbasi daha hayatta...

      Sil
  10. canım başınız sağolsun.
    babacığının mekanı cennet olsun inşallah .
    Allah size uzun ömürler versin sabırlar versin canım..

    YanıtlaSil
  11. Başınız sağ olsun,mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincisin
      Cok tesekkur ederim.
      Allah razi olsun...
      Sevgiler...

      Sil
  12. Çok üzüldüm,Başınız sağolsun.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. betul ozbir
      Tesekkur ederim
      Allah razi olsun
      bloguma hosgeldin sevindim geldigine ki
      sevgiler...

      Sil
  13. CANIM KUSURA BAKMA ŞİMDİ FARKETTİM DAHA .RABBİM CENNETTE KAVUŞTURSUN İNŞALLAH.MEVLAM GANİ GANİ RAHMET EYLESİN.SANA DA SONSUZ SABIR DİLİYORUM.NE KADAR ZOR OLDUĞUNU BİLSEMDE.AMA BİR ŞEYEDE SEVİNEBİLİRSİN BELKİ SANA TESELLİ OLUR MEVLAM ÇOK GÜZEL BİR AYDA BABACIĞINI YANINA ALDI.ALLAHA EMANET OL ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  14. başınız sağ olsun, en büyük acılardan anne babayı kaybetmek, ama işte önüne geçilmiyor, mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  15. Başınız sağolsun.. Mekanı cennet olur inşallah...

    YanıtlaSil
  16. Allah diğer sevdiklerini bağışlasın sana..
    Rahmet eylesin..
    Sabır versin..

    YanıtlaSil
  17. İçim yandı okurken Allah sabır versin sana, mekanı cennet olsun babacığının..

    YanıtlaSil
  18. başın sağolsun canım ya çok üzüldüm cennette buluşacağız inş. tüm sevdiklerimizle .sana sabır baban için rahmet diliyorum. peygamberimiz ölen hiç bir mümin öldüğü için üzülmez ,der mümin olanlar asla geri de dönmek istemezler. Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  19. :(( Rabbim babacığının mekanını cennet eylesin..
    Hepimiz O'ndan geldik ve yine O'na döndürüleceğiz..
    İnşAllah imanla göçenlerden sonsuz mutluluğu hakedenlerden oluruz..

    YanıtlaSil
  20. babanla babam inşallah cennettedir

    YanıtlaSil
  21. Nerelerdesin...iyi ol...burada ol paylaş bizimle acılarını bizde babasını yitirenlerdeniz..hadi dön artık..:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben hep buralardayım hiç ayrılmadım hep paylaştım göremiyormusun ki paylaşımlarımı sen
      ;(

      Sil