29 Ocak 2013 Salı

Mim cevaplarım

Bir hafta önce hemen hemen hepinizin  tanıdığı çok başarılı bulduğum ve çok sevdiğim arkadaşım deeptone tarafından Karınca için şeker biz hatunlar için kozmetik;)Güzellik ürünleri ile Mim`lediği mim cevabım
Kozmetik ürünleriyle aram çokta iyi sayılmaz açıkcası yüzümü Dove sabun ile temizliyorum.Kullandığım herhangi bir temizleme toniğim yok.
Kendi imkanlarım ile evde ayva çekirdeği ile yapmış olduğum maskeyi uyguluyorum cildime
El kremim Avon Care
Makyaj yaparken göz kalemi Avon rimel ve top allık bu üçlü olmazsa olmazım diyebilirim.
Parfüm ise yine Avon Perceive uzun süredir kullandığım bir koku
yeni olarak ise DKYN ve Ricci Ricci

Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır.
:)

Bu sabah gördüm ki,yazılarını severek ve gülerek okuduğum Safransarı da sekiz soruluk bir Mim göndermiş bana:)
1-Kendini seviyor musun?
Tabiki seviyorum hiç kıyamam kendime o derece yani..;)
2-Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?
Sabahları geç vakte kadar uyumak,evde tek başıma kalmak mesela..:)
3-Geleceğe dair hedeflerin nelerdir?
Gelin buna hedef demeyelim de gelecekte çok zengin olmak en büyük isteğim hayalim benim..:)
4-Kendini bir cümle ile anlatabilir misin?
Duygusal,tez canlı sevimsiz bir şeyim işte..;)
5-Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Cesaretsiz olmam kendimde en çok nefret ettiğim özeliktir.Suratsız insanlardan da oldum olası nefret etmişimdir.
6-Favori şarkıların,kitapların,filmlerin nelerdir?
Bu ara Hande Yener ve Demet Akalın tekrar tekrar dinlediğim tüm şarkıkarı
Aşkın gözyaşları,Maria,Aşk gibi..
Çakallarla dans,Evim sensin
7-İlham aldığın kişiler kimlerdir?
Hiç kimse desem çirkinlik etmiş olur muyum ;)
8-Death Note`u sen bulsaydın ne yapardın?
Hiç duymamıştım o ne ki nasıl bişey..;))








9 yorum:

  1. çok tatlı cevaplar vermişsin canım...

    YanıtlaSil
  2. Canım çok tatlısın yahu:))
    Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  3. Umarım gelecekte helal bir şekilde çok paran ve mutluluğun olur :)

    YanıtlaSil
  4. hihi ne tatlı yanıtlamışsın ki.
    sen mi sevimsizsin.
    en şeker bulduklarımdansın beeee valla bak.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mi :)))Ama söyleme ole utanıyorum, simarıyorum, nebilim ışte bi havalara giriyorum
      ;)

      Sil