5 Ocak 2013 Cumartesi

Büyüyemeyen kadın

Masmavi gözleri ve yüzünde derin çizgileriyle üç çocuk annesi kırk küsurlu yaşlarda ama dilediğinde dört beş yaşlarında sevimli bir çocuk gibi sürekli panik halinde üstelik unutkan da akli hep ayrı olduğu üniversite okuyan üç çocuğunda olan bir anne O gün yine ise gitmek için sabahın erken saatlerinde uyandı sabah namazını kılıp evde dağınık  yerleri toparladı mutfaktaki bulaşıkları makineye dizdi çöpleri bir poşete toplayıp dış kapıya bıraktı evden çıkma saati yaklaşıyordu alelacele üzerini giydi çantasını kaptı dış kapıya yöneldi derken aklına  cep telefonu geldi telaşla odalara bıktı ve en son mutfak masasının üzerinde duran telefonu çantasına koyup çöpü de alıp koşar adımlarla merdivenlerden indi soluk soluğa kalmıştı baktı ki tramvay geliyor hızla durağa yöneldi balık istifi gibi olan tramvaya attı kendisini yorgun ve düşünceliydi akli kim bilir nerelerde geziyordu bin bir kurguyla ta ki elinde tuttuğu poşet kolunu ağrıtıp diğer eline alırken akli başına geldi çöp poşetini atmayı unutmuştu ama o alışık ti bu gibi kurumlara iş yerinin kapısından girer girmez sevimli bir çocuk edası ile kolum koptu ya dedi:) Hayırdır neden?diye sorulan soruya evdeki çöpler buradaki çöp konteyner`a  kadar bana eşlik etti :) he birde ben bir blokum olsun istiyorum adı kırk iki ezik yıl olsa nasıl olur? Gerisini siz düşünün kahkaha havada:))))

10 yorum:

  1. ÇOK TATLIYDI BAYILDIM ANLATIMINA ŞİRİNEM
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş ve akıcı anlatmışsın canım. Çok beğendim.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birebir yaşadim ya ondan
      :)
      Beğendiğine sevindim
      :)

      Sil
  3. hihihi gerçek ha çok şeker.
    :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim canım yaa:))) bu arada sayfa yanlarındaki resme bayıldım..:)) tam benim çocukluğum:))
    SEVGİYLE KALASIN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hoşgeldin mutlu oldum geldiğine ki
      :)
      Beğendiniz demek
      :)

      Sil
  5. merhaba blogunuzu yeni kesfettim :) çok güzel bir bloga sahipsinz :) benmde bir moda blogum var,beklerm
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. hoş geldiniz çok mutlu oldum ki ben geldiğinize
    :)
    her zaman uğra
    :)
    tabi bende gelirim ki sana mutlaka
    :)

    YanıtlaSil
  7. You should see how my friend Wesley Virgin's tale starts with this SHOCKING and controversial video.

    Wesley was in the army-and soon after leaving-he found hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the government and others used to obtain whatever they want.

    These are the EXACT same tactics lots of famous people (especially those who "come out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and famous.

    You probably know that you only use 10% of your brain.

    That's really because the majority of your brainpower is UNTAPPED.

    Perhaps that expression has even taken place IN YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while riding an unlicensed, garbage bucket of a car without a driver's license and with $3.20 on his banking card.

    "I'm absolutely fed up with living payroll to payroll! When will I become successful?"

    You've been a part of those those thoughts, isn't it right?

    Your success story is waiting to happen. All you need is to believe in YOURSELF.

    Take Action Now!

    YanıtlaSil