28 Aralık 2012 Cuma

Tevafuk-iki genç

Geçen akşam işten çıktım hızlıca ilerliyorum derken yolda yanımdan 16-17 yaşlarında iki erkek çocuk çok dikkatli bakarak geçtiler tırstım vallahi çantamı sımsıkı tutmuşum neyse onları geçtikten sonra az ötedeki B İ M `e girdim alışveriş yapmak için içeride herkes öksürüyor ne yalan söyleyeyim  hep hasta olanlar burada mı toplanmış diye geçirdim içimden..İçeride bir uğultu  insanlar birbirlerine bir şeyler anlatmaya çalışıyor.Mağaza sorumlusu kamere kayıtlarına bakalım falan diyor.Olayı anlamaya çalışırken birden boğazımda bir yanma ve öksürmeye başladım.Kora halinde öhöö öhöö tirajı komik bir haldeydik anlayacağınız.Neler oluyor burada anlayamadım ben nidalarıyla ablanın birine yaklaştım iki genç çocuk biber gazı sıkıp kaçtılar diye söyledi.Aman Allah`ım sanırım o çocuklardı diyerek attım kendimi mağazadan ve koşar adımlarla evime geldim.Amaçları neydi acaba bunun bir oyun mu olduğunu düşündüler yada insanlara zarar vermek onları mutlu mu edecekti çözemedim.

Ertesi sabah  iş yerindeki Ayla abla komşunun evine hırsız girmiş hemde genç çocuklarmış diye anlattı.
Ve bugün ise Facebook sayfamdaki bir arkadaşım duvarında iki genç çocuk tarafından ablasının evine girildiğini paylaşmış.
Tevafuk mudur bilemiyorum.Sadece rabbim den o iki gence fırsat vermemesini ve akıl ihsan etmesini diliyorum.
Allah` ım bugünün ve gelecek günlerin hayrını senden ister,bugün ve daha sonraki günlerin şerrinden sana sığınırım.AMİN.

9 yorum:

  1. amin canım...
    çok dikkatli olmak lazım...

    YanıtlaSil
  2. kocaman bir "AMİN"..Allah kötü insanlardan korusun..çok zor..kimin ne olduğu belli değil artık!!

    YanıtlaSil
  3. rabbim ıslah etsin maalesef gençlerimizin çoğu büyük boşlukta..

    YanıtlaSil
  4. çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil
  5. amin!:)) yeni yılın da kutlu olsun canım benim...umarım iyisindir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosemary arkadaşım.sanada mutlu seneler diliyorum.zaman zaman iyiyim canım.

      Sil
    2. Rosemary arkadaşım.sanada mutlu seneler diliyorum.zaman zaman iyiyim canım.

      Sil
  6. Mutlu senelerin olsun canım. Ouimu kullandım ki sana:)

    YanıtlaSil