3 Ekim 2012 Çarşamba

52.gün

Soğuk ve sevimsizdi ayrılığımız lakin ölüm Allah`ın emriydi. Sayamadım günleri annem hatırlattı 2 gün önce
52 gün olmuş sen gideli...
Resminden gözlerimi kaçırdım günlerce 
Ağlamadım bir kaç gün tuttum hep kendimi
Ya sonra ağlama krizlerine girdim ağladım,ağladım... Sonra üzüldüm ağlayıp seni rahatsız ettiğim için 
Özür dilerim baba
Baba seni seviyorum, seni çok özledim ben
Dualar ,hayırlar hediye yolladık hepimiz senin için 
Haberdar mısın
Babam sana huzur dolu kabir hayatı diliyorum.
Aklımda,duamdasın...

29 yorum:

  1. Başınız sağ olsun ne kadar zor olduğunu bilirim. Ben de malesef daha 18 yaşımdayken, babamı genç bir yaşta kaybettim onun için sizi çok iyi anlıyorum Yüce Allahım sabırlar versin :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ediyorum..
      sizede sabırlar diliyorum..

      Sil
  2. 52 gün geçer..
    3 ay ,5 yıl rakamlar hep devri daim eder..
    Yürekteki acı geçmez işte..
    Sayılar tek tek toplanır da..
    Zihninde kalan, hüzün olur yine..
    Tekrar başın sağolsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Başın sağolsun canım.. ALLAH kimseye zamansız yaşatmasın bu acıyı..
    Banan mevlamdan gani gani rahmet diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. canım ilk başlar, ilk aylar çok zor bilirim, anenmi kaybedeli 21 ay oldu, seni çok iyi anlıyorum, mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senin acında daha çok tazeymiş:(
      mekanları cennet olsun inş..

      Sil
  5. Allah sabır versin canım...
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin canım, sizlere de sabır versin

    YanıtlaSil
  7. tabii ki biliyodur sevdiğini özlediğini rüyalarına geliyodur kiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öldükten sonra bir kezgeldi ki arkadaşım
      Keşke hep gelse;(

      Sil
    2. gelir gelir ki.
      hissedersin ki.
      :)

      patasana. romanın adı sadece. ahmet ümitin.
      ben de şöle düşündüm. patasana sen anlamında. haydi patasana. bi anlamı yok ki. metro son durakta, in hadi, insene, patasana. komiklik işte.
      :)

      Sil
  8. Gidenlerin arkasından çok el sallayan biri olarak , bir elde senden gidenlere sallıyorum bu şarkı eşliğinde ;
    http://www.youtube.com/watch?v=MFXpGHMvwh4

    YanıtlaSil
  9. safran sarı teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  10. başın sağolsun Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun... hayatın düzeni böyle, bir gün olacağını biliyoruz ama konduramıyoruz, kabullenemiyoruz, inanamıyoruz. Hiçbir kelime teselli etmezki seni ne desem boş biliyorum ama şunu biliyorum babalar kızlarını hiç bırakmaz ki! o da oradan hep sana dua edecek ve hep senin yanında olacak buna inan...

    YanıtlaSil
  11. uzun zamandır buralarda olmadığını biliyorum ki. iyi oldu görünmen.
    :)

    YanıtlaSil
  12. canım babacığının mekanı cennet olsun Nurlar içinde yatsın insallah..

    YanıtlaSil
  13. neden çok kayboluyorsun kiiii.

    YanıtlaSil
  14. biliyorum toparlanmak kolay değil ama...dön artıııık!

    YanıtlaSil
  15. Canımmmmmm, canımmmmm Şirinim, epeydir senden ses çıkmıyor, girip bir nerelerdesin mesajı atayım dedim, son yazını görünce irkildim. Ben nasıl olmuş da görmemişim bu yazıyı diye de çok üzüldüm.
    Canm arkadaşım, Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsın babacığın. Acını, üzüntünü paylaşıyorum canm Şirinim. Allah sana nice mutlu, sağlıklı, huzurlu şirin yıllar versin canım.
    Acın daha çok taze. Allah sana ve ailene sabırlar versin...

    YanıtlaSil